وبلاگ

جدید ترین اخبار برنامه نویسی

ایا وردپرس خوب است یا خیر ؟
-

وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتواست که به زبان PHP نوشته شده است و بدلیل مدیریت آسان و بهینه‌بودن آن از لحاظ ساختار سئو سایت یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی وب سایت محسوب می‌شود. در این مقاله شما را با نحوه کار، تاریخچه و مزایای وردپرس آشنا خواهیم کرد.

 

وردپرس شما را قادر می‌سازد وب‌سایت خود را با استفاده از مرور وب به طور کامل مدیریت کنید بدون اینکه نیاز به یادگیری نحوه کدگذاری و برنامه‌نویسی داشته باشید. در حقیقت اگر شما تا به حال از یک ویرایشگر متن مثل مایکروسافت ورد استفاده کرده باشید درست مانند همان می‌توانید از ویرایشگر وردپرس نیز در خانه استفاده کنید.

 

 

چه کسانی از وردپرس استفاده می‌کنند؟

 

امروزه وردپرس توسط ۳۱.۹ درصد از تمام وب‌سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار یک سیستم مدیریت محتوا با ۵۹.۴ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.

هر توسعه‌دهنده محتوا یا بازاریابی که در این حوزه فعالیت می‌کند می‌داند که درمورد طراحی وب و سیستم عامل‌های وبلاگ گزینه‌های مختلفی وجود دارد. بسیاری گزینه‌های رایگان و پرداختی وجود دارد که به نظر می‌رسد انتخاب آن‌ها دشوار باشد.

طی ۱۵ سال گذشته وبلاگ‌نویسی و طراحی وب رشد مثبتی داشته است و شامل این آمار می‌شود:

– ۴۰۰ میلیون نفر از ۲۴ میلیارد صفحه تحت وب در هر ماه دیدن می‌کنند.

– ۷۰ میلیون پست جدید و ۴۷ میلیون نظر در هر ماه ایجاد می‌شود.

– وبلاگ‌های وردپرس به بیش از ۱۲۰ زبان، از جمله اسپانیایی و هلندی نوشته شده است.

 

 

با گذشت زمان توجه بلاگرها به وردپرس بیشتر شده است. فراتر از وبلاگ‌نویسی وردپرس برای ساخت شبکه‌های اجتماعی و تم‌های کسب‌وکارهای آنلاین عالی است.

با وجود چنین ابزار، پلاگین‌ها و ویژگی‌های انعطاف‌پذیر، وردپرس مسلما بهترین پلتفرم برای طراحی وب در کسب‌وکار است.

 

 

 

۱.سادگی و راحتی در استفاده

 

این ویژگی به وردپرس کمک کرده است تا در رقابت با جوملا و دروپال پیروز باشد و آن را تبدیل به انتخاب مورد علاقه طراحان وب در همه جا ساخته است. همچنین نیاز به تخصص در تکنولوژی‌های پیچیده PHP, HTML و CSS را از بین برده است. حتی اگر نخواهید از هیچ کد برنامه‌نویسی در وردپرس استفاده کنید به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

شما می‌توانید قالب‌های آماده را برای وب‌سایت وردپرسی انتخاب کنید و یا اگر به دنبال یک طراحی وب سفارشی و منحصر به فرد هستید یا نیاز به ویژگی‌های خاصی در طراحی وب‌سایت خود دارید می‌توانید از یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای وب در این زمینه کمک بگیرید. این ویژگی باعث شده تا شما مجبور نباشید زمان زیادی را صرف یادگیری طراحی وب‌سایت کنید و این زمان را می‌توانید در جنبه‌های دیگر کسب‌وکار خود به کار گیرید.

 

۲.پایداری و خلاقانه بودن

 

وردپرس نیز همانند گوشی شما با آخرین تکنولوژی، روندها و نیازهای کاربر به روز می‌شود. عملکرد و هدف یک وب‌سایت در طول زمان تغییر می‌کند و خوشبختانه وردپرس نیز با این تغییرات همگام است. به روز رسانی‌های منظم وردپرس به این معنی است که مشکلات آن برطرف می‌شود و ویژگی‌های مفید و هیجان‌انگیز جدید به طور مداوم به آن اضافه می‌شود.

 

۳.گزینه‌های طراحی جذاب

 

وردپرس دارای هزاران تم اختصاصی است که بسیاری از آن‌ها رایگان است. همچنین به شما اجازه سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی تم مورد نظر خود را نیز می‌دهد.

 

وردپرس بهینه‌سازی موتورهای جستجو را به سادگی انجام می‌دهد. مواردی مانند تگ‌های H1,H2,H3، استفاده از کلمات کلیدی و غیره همگی در قسمت مربوط به سئو در وردپرس قابل انجام است.

مدیریت محتوا هرگز از این ساده‌تر نخواهد شد و شما از طریق وردپرس می‌توانید حتی بهتر از نویسنده‌ها، مدیران محتوا و غیره محتوای خود را مدیریت کنید.

درست همانطور که می‌توانید در word یک محتوا را ویرایش کنید در وب‌سایت وردپرسی خود نیز می‌توانید به همان سادگی این کار را انجام دهید.

 

 

پس در کل وردپرس خیلی سیستم جالبی است و قیمت آن هم بسیار به صرفه هست 

 

به شما پیشنهاد میدهم جهت هزینه برای یک سایت مقرون به صرفه از wordpress استفاده کنید

 

کارشناسان تیم وندا آماده خدمت رسانی به شما هستد 

 

پس همین حالا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند جهت انجام امور طراحی سایت با wordpress