وبلاگ

جدید ترین اخبار برنامه نویسی

تغذیه سالم در ایام کرونا
-

زمانی که سیستم ایمنی بدن به اندازه کافی قوی باشد، می‌تواند در برابر انواع ویروس‌ها  به خوبی مقابله کند.

به همین دلیل افرادی با سیستم دفاعی ضعیف‌تر، خیلی بیشتر در معرض خطر مرگ  ناشی از کرونا قرار می‌گیرند، در حالی که افرادی با سیستم ایمنی قوی‌تر و سالم تر ، بهتر می‌توانند از پس این بیماری بربیایند.

مصرف ویتامین C

در این روز‌ها برای دریافت ویتامین C بیشتر، روزانه خوراکی‌هایی مانند: گریپ‌فروت، پرتقال، نارنگی، نارنج، لیموترش، لیموشیرین، کیوی، گوجه‌فرنگی، فلفل دلمه‌ای و پیاز خام را در رژیم غذایی خود جای دهید.

ویروس-کرونا-ویتامین-c

مصرف سبزی‌های برگ سبز تیره

اسفناج، نعناع، ریحان، جعفری و گشنیز مقادیر قابل قبولی از ویتامین C، فیبر غذایی و ویتامین‌های گروه B به جز B۱۲ را در خود جا داده‌اند که تمام این مواد می‌تواند باعث افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن شود.

 

 نوشیدن چای سبز

من که به شخصه عاشق چای سبز هستم و شاید روزانه 3 الی 4 لیوان چای سبز مصرف میکنم چای سبز سیستم ایمنی بدن را بالا میبرد و باعث دفع سموم بدن میشود و بسیار بسیار باعث لاغری میشود .

چای سبز حاوی مقادیر قابل توجهی از آنتی‌اکسیدان‌ها و فلاونوئیدهاست. این ترکیبات موجود در چای سبز می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی و کاهش التهاب در بدن کمک کنند، به همین دلیل مصرف ۱ تا ۲ فنجان چای سبز گرم در طول روز می‌تواند سلامتی عمومی شما را تقویت کند.

چای-سبز

مواد غذایی سر سفره که الزاما باید باشد (البته این الزام را به عنوان توصیه داشته باشید)

۱- حتما خوراکی‌هایی سرشار از ویتامین‌های C، A و D  مصرف کنید؛ انواع مرکبات،  شلغم، فلفل سبز، فلفل دلم های، هویج، اسفناج، برگ چغندر، کدو حلوایی و سبزی‌های برگ سبز تیره باید به صورت روزانه مصرف شوند، زیرا سرشار از ویتامین‌های عالی  هستند.

۲- هر روز همراه با غذا، سبزی یا سالاد به علاوه آب لیموترش تازه یا آب نارج تازه استفاده کنید.

۳- همراه با غذا‌های مختلف، خوردن پیاز خام را که سرشار از ویتامین C است، فراموش نکنید.

۴- از خوردن غذا‌ها و مایعات در مکان‌هایی مانند آبخوری‌های عمومی یا اغذیه فروشی‌های عمومی که از نظر بهداشتی مورد اطمینان نیستند، بپرهیزید.

غذای-مناسب-برای-ویروس-کرونا

 

و اما شما برنامه نویسان حتما لطفا خواهشا لطفا لطفا به محل های شرکت و سر کار نروید لطفا لطفا دور کاری کارها را هندل کنید .

این واقعا توصیه نیست یک هشدار هست

مرسی بچه های وندایی!!!!!!