وبلاگ

جدید ترین اخبار برنامه نویسی

سرمایه صاحب بیت کوین بزودی مسدود میشود!!!
-

رایت یک شخصیت بحث‌برانگیز محسوب می‌شود. بسیاری از فعالان جامعه‌ی رمزارز اعتقاد دارند او مخترع بیت‌کوین نیست و  با این‌حال برخی از سرمایه‌گذاران نگران هستند که خروج بیت‌کوین‌هایی با ارزش مجموع ۶ میلیارد دلار(شوخی نیست این مبلغ) که ظاهرا در فضایی کاملا امن نگه‌داری می‌شوند، روی بازار تأثیر خواهد گذاشت. رایت هم در بیانیه‌ای با اشاره به ثروت بیت‌کوینی خود گفته است  که برخلاف تلاش و تقاضای افراد، سرمایه‌ی بیت‌کوینی خود و خانواده‌اش را به خطر نمی‌اندازد، چون چنین کاری به کل صنعت هم ضربه می‌زند.

ول فریدمن(آقای فرید :@)، نماینده‌ی قانونی ورثه‌ی کلایمن می‌گوید که قاضی دادگاه، ادعاهای رایت را نپذیرفته است. او می‌گوید قاضی راینهارت مدارک روشنی دارد که نشان‌دهنده‌ی عدم وجود فایل امن ذکرشده در شهادت رایت هستند. راینهارت باتوجه به همین شواهد، ادعاهای رایت را «دروغ عمدی» می‌داند. به‌هرحال شاکیان ادعا می‌کنند که رایت اکنون به بیت‌کوین‌های مورد دعوا دسترسی دارد و نیازی به رسیدن کلید امن از جایی دیگر نخواهد داشت.

پرونده‌ی حقوقی رایت و دارایی‌های بیت‌کوینی او هنوز جریان دارد. جلسه‌ی استشهاد بعدی مدعی اختراع بیت‌کوین، ۱۴ و ۱۵ ژانویه‌ی برگزار می‌شود.

جمعه خوبی داشته باشید!!!!