وبلاگ

جدید ترین اخبار برنامه نویسی

بورس؟ فروشگاه اینترنتی؟ خرید ماشین ؟ زمین ؟ کدام!!!!
-

این روز های با توجه به قضیه کرونا مردم به دنبال پول و درآمد بیشتر هستند چون بسیار در این قضیه ضربه خوردند ، اما آیا میشود با این گرونی ها باز هم در آمد بیشتر کسب کرد ؟ ؟

ما به شما پیشنهاد میدهیم حتی اگر در زمینه بازار بورس فعالیت انجام میدهید لطفا با آگاهی و آموزش کامل وارد شوید چون به شدت بازار هیجانی شده است و بدون اطلاع از سهام های شرکت ها ممکن است شما  به سرعت سرمایه اولیه خود را از دست بدهید و سودی هم نکنید .

مساله بورس مساله واقعا پیچیده ای است و تحلیل های بسیار زیادی در این زمینه دارد، ما که هر روز در مسیر شرکت وندا سافت با افرادی روبرو میشویم که سوالاتی از قبیل کارگذاری آگاه ، فارابی، تالار بورس و خیلی سوالات در این زمنیه پرسیده میشود که اقشار مختلف جامعه هستند ، حال اینکه از لحاظ اقتصادی و سیاسی در این زمینه بحث شود جایگاهش نیست !!!

 

بحث اصلی این است که ایا بورس تا ابد همین سود ها را میدهد ؟ جواب  خیر است ، مطمین باشید که این سود ها گذرا هستند و شاید 5 ماه شاید 6 ماه دیگر ماندگار باشند ، اما شما باید بازاری را انتخاب کنید که سود بالاتر از حتی بورس به شما بدهد و در این زمینه قدم بردارید و اینکه بتوانید با هزینه های کمتر و لذت بیشتر کالای خود را بفروشید .

 

ما به شما یک فروشگاه اینترنتی را پیشنهاد میدهیم ، در هر زمینه ای شما میتوانید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید اعم از فروشگاه قطعات کامپیوتری، لباس ، کفش ، لپتاب ، فست فود (جهت سفارش غذا)، لوازم آرایشی و .... به راحتی با هزینه کم شما میتوانید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید ، فروشگاهی که امکانات کاملی داشته باشد و به راحتی شما را به صفحه اول گوگل فوروارد کند .

 

 

پس فکر میکنم جواب تمامی سوالات شما داده شد : بورس یا فروشگاه اینترنتی ؟ 100 درصد فروشگاه اینترنتی شک نکنید در این قضیه و به نظر من هرچه زودتر دست به کار شوید 

 

جهت مشاوره در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی و وب سایت با مشاوران ما در تماس باشید 

وندا سافت تخفیف ویژه برای طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز دارید 

061-33912403

061-33912402